6 veckor gamla

Nu har valparna blivit 6 veckor och det betyder att det bara är 2 veckor tills de flesta flyttar till sina nya familjer. Nu har de börjat bli riktigt stora och nyfikna på världen utanför valphagen. Vi försöker ha de lösa i huset och ute på gården så mycket som möjligt så att de får utforska fritt. Här kommer några bilder från idag.



Dolly i vardagsrummet.


Douglas har hittat en handduk att dra ner från soffan.


Daffy tittar väldigt skeptiskt på den konstiga kameran.


Dylan har hittat mammas ben.


Vad är det tänkt att jag ska göra med den här?


Denver kollar om det finns några bra skivor i samlingen.


Efter att ha busat och lekt med sina syskon så är det ändå rätt skönt att sova en stund.

Kommentarer
Postat av: Ingmarie

Ha, vilken högtidsstund jag har haft med en massa fina bilder och jag som efterlyste bilder på din blogg, undrar vad jag har tittat på som bara såg bilderna när de var 3mån och 5dgr.

2011-07-13 @ 21:33:44
Postat av: Ingmarie

usch, jag är nog ingen lämplig matte, vad jag snurrar till det, de senaste bilder som jag har tittat på före dessa, då var valparna 3veckor och 5 dagar.

2011-07-13 @ 21:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0