Full rulle i valplådan

När jag vaknade på morgonen fick jag en smärre chock när jag såg valparna i valplådan. Alla stegade omkring kors och tvärs! Så nu har alla valpar börjat lära sig gå, spännande! Jag såg också att alla valpar har börjat öppna ögonen nu. Ögonen börjar att öppnas inifrån (från ögonvrån) för att efter ett tag öppnas helt. Idag är dom 2 veckor gamla så nu räknar man med att dom kan höra också. Här händer det grejer! Och snabbt går det:)


Denver och Dylan


Dylan sover med tungan ute:)


Trött mamma, pigga valpar!


Dylan håller på att ställa sig upp


Douglas

Kommentarer
Postat av: Ingmarie

utvecklingen går fort framåt, snart kommer en massa rakbladsvassa tänder som ska tränas och då biter man på allt man hittar, specielt kul brukar det vara att använda någons fötter:)

2011-06-15 @ 10:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0